Waldorf : Waldorf : 1.fejezet 2.fele |
Waldorf : 1.fejezet 2.fele
2013.05.01. 23:34
Azt hittem tegnap elég világosan beszéltem, NINCS KÖRÖMFESTÉS.
Mint láthatjátok két része van a csarnoknak. Ez a része. - mutatatott baloldala. - A terep pálya. Ez egy mesterséges félhektáros erdő. Megtanuljátok a vámpírgyorsaságot a vámpírszaglást és vadászni is fogtok. Az osztály vérfarkas fele a vérfarkas gyorsaságot, szaglást és látást tanulja meg. Mint látjátok uszoda is van. Itt csak egyszerűen úszni fogtok. Természetesen vámpír illetve vérfarkas sebességgel. Felívom azon diákok figyelmét, akik képviselni fogják osztályunkat a beavatáson. A beavatás általában itt szokott történni. Három napig tart. Az erdőben kamerák vannak elejtve. Az iskola összes tanulói titeket fog nézni valamelyik gépteremben. Köztük mi is. Már le is foglaltam a huszonötös géptermet. Úgyhogy mi onnan fogunk nektek szurkolni. Tegnap elkészült a végleges órarendetek. Úgy gondoltam, hogy nem bajlódok a diktálással. Ezért reggel lemásoltam mindenkinek. Odaadom nektek lányok úgy is ti vagytok az elsők. Vegyetek le egyet magatoknak és adjátok tovább. Mivel elsősök vagytok a ti órarendetekhez készítettek egy magyarázat listát, a rövidítések jelentéséről és hogy ki tanítja nektek azt a tantárgyat. Pár dolgot nem írtak le ami szerintem fontos lehet. A tantárgy rövidítés jobb felső indexében lévő szám a tantermet jelöli. Tehát ha látjátok, hogy MAT22 akkor a huszonkettes teremben lesz matekórátok. A közös óráitok: matematika, nyelvtan, irodalom, szuggesztiótan, méregtan, kiképzés és az osztályfőnöki óra, ezeket az órákat egész cellákkal jelölték az órarendben. A bontott órák értelemszerűen fél cellával van jelölve. A vámpírok tantárgya van felül és a vérfarkasoké alul. Azt hiszem ennyi, amit mondani szerettem volna.
9./VAW Órarend 2011/2012 első félév
|
|
1.óra
800-845
|
2.óra
955-1040
|
3.óra
1050-1135
|
4.óra
1145-1235
|
5.óra
1245-1335
|
6.óra
1355-1440
|
7.óra
1445-1535
|
8.óra
1345-1625
|
Hé
|
33
VÁET
|
12
MAT
|
1.cs
KI
|
12
VÁÉ
|
kv
VÁT
|
12
IRD
|
|
|
VÉET 10
|
22
VÉÉ
|
12
RA
|
Ke
|
4
VÁT
|
12
NYE
|
12
VÁT
|
12
VÁÉ
|
12
VÁÉ
|
1.cs
KI
|
|
|
32
VÉET
|
6
VÉT
|
9
VÉT
|
29
VÉET
|
Sze
|
11
VÁET
|
19
BIO
|
5
VÁET
|
33
VÁET
|
9
VÁT
|
14
VÁET
|
12
OFI
|
|
5
VÉÉ
|
12
VÉÉ
|
14
VÉT
|
6
RA
|
2
VÉET
|
5
VÉET
|
Cs
|
12
MÉ
|
3
VÁET
|
8
MAT
|
4
SZU
|
kv
BIO
|
12
NYE
|
|
|
8
VÉET
|
9
VÉET
|
Pé
|
12
VÁET
|
1.cs
KI
|
12
MAT
|
12
VÁET
|
8
VÁÉ
|
12
SZU
|
12
MÉ
|
|
13
VÉÉ
|
4
VÉET
|
3
VÉT
|
Magyarázat
VÁET - Vámpír eredettan (tanítja: Anne Martin)
VÉET- Vérfarkas eredettan (tanítja : Peter Nolen)
VÁÉ- Vámpír életmódtan (tanítja: Luisa Vander Woodsen )
VÉÉ- Vérfarkas életmódtan (tanítja:Kim Wilson)
VÁT: Vámpír táplálkozástan (tanítja:Elena VenCamp )
VÉT: Vérfarkas táplálkozástan (Christa W. Topper )
SZU: Szuggesztiótan(tanítja :Margarita Goodwin)
MÉ:Méregtan (tanítja:Meghan Elliott)
KI: Kiképzés (tanítja : Anne Martin )
BIO: Biológia (tanítja :Adela Smith)
Megjegyzés: Csak vámpíroknak van az első évben
RA : Rajz (tanítja : Elena VanCamp)
Megjegyzés: Csak A vérfarkasoknak van az első évben
MAT: Matematika (tanítja : Beverley Ory)
NYE: Nyelvtan (tanítja : Chandra Parks)
IRD: Irodalom (tanítja : Chandra Parks
OFI: osztályfőnöki óra (tanítja Anne Martin )
|
- Tanárnő mit jelent a kv rövidítés? - vetette fel a kérdést Peyton.
- A könyvtári olvasót jelenti.
Az óra további részében az öltözőhasználatról és az egyéb szabályokról beszélgettek. Mint például, arról hogy az erdőbe csakis tanári felügyelettel lehet bemenni. A kicsengő után mindenki visszament a főépületbe. Az ötvenegyes teremben már várta a tanárnő a diákjait. Miután mindenki leült. Bemutatkozott és a táblára felírta a nevét.
Luisa Vander Woodsen
- Hatvan éve tanítok itt az iskolában. Vámpír életmódtant és történelmet vámpíroknak. Ezt a tantárgyat csak egy évig fogjátok tanulni, de a történelmet egészen 13.-ig. Van egy névsorom felolvasom, hogy tudjak most már arcot párosítani a név mellé.
-
Elena Crusader
Elena Crusader szökés barna hajú, vékony testalkatú gesztenyebarna szemű diáklány.
-
Elena Greengrass.
Elena Greengrass világosbarna hajú és barna szemű magas lány szintén sovány alkatú.
-
Elena és Elena hogy becéznek titeket mert akkor ti is tudnátok hogy kire gondolok felszólításnál.
-
Engem Molly Ems-nek szokott becézni. - mutatott Elena Cruaseder a padtársára. Akivel már általános iskolába is együtt jártak.
-
Rendben akkor te Ems leszel, te pedig maradsz Elena.
-
Molly Shephard.
Molly Ems padtársa neki is hosszú szőke haja és kék szeme van és vékony testalkatú.
-
Geneviéve Mahoney.
Geneviéve-nek fekete haja és barnaszeme van. Alacsonyabb a többi lánynál és nem is olyan sovány, az ideális testalkatú lány.
-
Vivian Meier.
Vivian barna szemű és hajú lány kinek báját kiemeli egzotikus bőrszíne.
-
Lukas Chambers.
Lukas Chris mellet ült. Haját szokásosan oldalra fésülve viselte és zöld szempárját mindenki rögtön megjegyezte.
-
Amelia Thorne
-
Amelia Vivian padtársa volt hosszú gesztenyebarna hajú és szemű lány nyönyörű kisugárzással.. Haját lófarokban viselte.
-
Dan Valesco
-
Peyton Quinn
Peyton volt az egyetlen, akinek nem volt padtársa de ez őt nem zavarta. Vivian és Amelia mögé ült és az ő társaságukkal vészelte át az úgymond unalmas órát.
- Az életmódtan első nagy témaköre a vércsoportok. Állati és emberi vér tulajdonságainak előnyei és hátrányai. Mielőtt belekezdenénk a tanulásba két fontos dolgot szeretnék a figyelmetekbe ajánlani. A könyvet és a füzetet minden órára hozni kell, hiánya egyes. És ez vonatkozik a házi feladat készítésre is, ha nincs házi feladat egyes.
- Kit érdekel? Úgyse fogom csinálni, majd valakiről lemásolom. - súgta Amelia Vivian-nak aki rögtön elnevette magát.
- Valami baj van lányok?
- Nem semmi. – mondták szinkronban.
Az óra további része „gondtalanul” telt. Luisa tanárnő magyarázta az első lecke anyagát úgy körülbelül Ems, Molly, Lukas és Dan figyelt. A többiek facebookoztak a telefonjukon. A kicsengetés után mindenki szélnek eredt. Lukas és Chris a vérfarkasokhoz ment.
- Na mi volt?
- Semmi különös. Veletek? - Chris a távozó osztálytársnőjét nézte.
- Apám mennyi jó csaj. Nyála csak úgy csorgott .
- Hé tudsz adni inni? - fordult David Chris felé.
- Adok inni ha te adsz kaját.
- Oké.
A csere után rögtön becsengettek. Dan és Lukas sietett mert az ő termük a második szinten volt. Beérve a termembe megnyugodtak a tanárnő még nem volt jelen, a lányok zenét hallgattak és beszélgettek. Körülbelül tízpercet késett Adela tanárnő. A tanárnő már idős volt, rövid ősz hajú, alacsony zömök testű mosolygós ember. Miután leült bemutatkozott a diákoknak.
- Sziasztok! A nevem Adela Smith. Nem vagyok sem vámpír, sem vérfarkas. Egyszerű ember vagyok, aki vámpírgént hordoz. Szeretem a ceruzát. Ha lehet, azzal írjál! És néha beindulok, mint a turbina. Nyugodtan állítsatok le, ha nem értitek az anyagot. Azt szeretném még kérdezni, hogy könyvből tanítsak vagy a saját jegyzeteim alapján? Most még eldönthetitek, de később már nem.
Senki sem válaszolt először, volt, akit szimplán nem érdekelt az egész biológia mások pedig azon gondolkoztak melyik választás lenne a legjobb megoldás. Elena a hátsó padból hangosan nyilatkozott.
-
Tanuljunk tanárnő jegyzetei szerint.
-
Köszönöm, végre valaki nyilatkozott. Rendben akkor úgy lesz ahogy... Hogy hívnak drágám?
-
Elena Greengrass.
-
Nemsokára ránk csengetnek. Annyi időnk van hogy lediktáljam a következő óra számonkérésének feladatait.
-
Számonkérés?
-
Igen az. Jól hallottad. Szeretném látni mennyire emlékeztek az általános iskolai tananyagra. Egyszikűek kétszikűek összehasonlítása, a légző rendszerek fejlődése. Ezt úgy értem hogy kezded a legkisebbtől hogy ő mivel és hogyan lélegzik és egészen a legnagyobbik felsorolod. Kérem még a növény részeit, keringés fejlődése ugyanúgy kérném, mint a légző rendszer fejlődését, és mert ilyen gonosz vagyok, kérem még a táplálkozás fejlődését. De kár hogy már kicsengettek. Sziasztok és ne felejtsétek el a következő órán írunk!
Adela tanárnő lassan de biztosan elhagyta a termet. Távozása után a pakolászó Peyton kiengedte a dühét.
- Ez nem igaz még egy napja járunk ide de már kikészítenek. Üljön bele a ceruzájába, ha annyira szereti!
Mindenki elkezdet nevetni. És átmentek a hatos terembe ahol az osztály másik felének volt rajz órája. A táblára egy háromszor kettes táblázat volt felrajzolva. És a következő szavak voltak a cellák felé írva.
PONT, VONAL, ÁRNYÉKOLÁS
-
Milyen volt a rajzóra? - kérdezte Lukas.
-
Ez a nő nem normális! Nézd már milyen listát adott nekünk. Ezeket mind meg kell vennünk a jövő hétig. A legjobb hogy a lista felét nem is ismerem, azt se tudtam, hogy ilyen dolgok léteznek. - David egy kicsit zaklatottan számolt be a rajzóráról.
Chris-t látszólag nem húzta fel a dolog. A füléből headset lógott és rapet hallgatott. A becsengetés után mindenki meglepődött hogy nem új tanár nyit be hozzájuk, hanem az osztályfőnökük.
- Gyorsan mindenki üljön le! Margarita Goodwin tanárnőnek sajnos magán ügyben el kellett mennie. Ezért én jöttem be helyettesíteni. És tök jó mert egy csomó dolgot elfelejtettem elmondani.
A tanárnő Peyton neon zöldre kifestett körmeire meredt.
- Peyton, most rögtön felállsz és elmész a hálókörletedbe és lemosod a körömlakkot!
- Akkor én is menjek?
A tanárnő felidegesítette magát és úgy döntött hogy az összes lány körmét leellenőrzi.. Az ajtó melletti padsorral kezdte. Az első padban Chris és David ült. Poénból ők is megmutatták a tanárnőnek a körmeiket, hogy ők nem-nem festik a körmüket. A köröm ellenőrzés után kiderült hogy az osztályban huszonkét lányból tizenötnek kivolt festve a körme.
-
Azt hittem tegnap elég világosan beszéltem, NINCS KÖRÖMFESTÉS.
Ez a két szó a diákok számára úgy hangzott, mint amikor a filmekben lelásítják a szereplő artikulálását és eltorzítják hangját.
-
Szerencsétek van hogy most fontosabb dolgokat szeretnék mondani. Most még eltekintek ettől de legközelebb ne lássak ilyen körmöket lányok! A szüleitek már tudnak róla, hogy havonta küldeniük kell nektek pénzt. Abból a pénzből kell rendeznetek az ebédpénzt és a további költségeiteket. Na most nekem egy ember kéne, aki elvállalja, hogy összeszedi és befizeti az ebédet.
-
Én elvállalom.
-
Köszönöm Dan. Mi is a vezetékneved?
-
Valesco.
-
Rendben, köszönöm. Jövő héten érkeznek meg az ellenőrzőitek. Nem szeretnék órát pocsékolni azzal, hogy közösen kitöltsük. Az órarenden úgy is leírták nektek, hogy ki mit tanít.
Az órán még beszélgettek a kiképző ruháról és megbeszélték melyik napon lesz az úszás. Az osztályból hét embert kiválasztott Anne tanárnő akiket azzal bízott meg hogy készítsenek plakátot amivel szurkolni fognak a többieknek.
|